Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Sabtu, 1 Oktober 2011

ANAK KESAYANGAN MAK DAN AYAH


ari ni memandangkan cuti..anak boring asyik terkurung dalam rumah..balik2 minta keluar "jom balik" balik  maksud Chia "jalan" hei!! anak2 aku ada kekeliruan bahasa..kalau JAGUNG disebut GAJUNG...itu Chialah tu. kalau Eirfan TERSANGKUT dia cakap TERSUNGKAT..alah biasalah tu. 
suka bergaduh, ada saja yang tak kena, berebut mainan. hei!! bikin sakit kepala mamanya..kalau tengok astro Chia nak Dora yang abang nak Conan.. tak pernah ngam..



tengok tu Chia suka posing2 bergambar dan hari2 tunjuk kat maknya..tarian balle dan igal2nya...lembut2 gituuu kalauu marah, habis abangnya digusti..



abang Eirfan ni minat sama ultraman dan conan..(time tumbuh bisul atas hidung) semua aksi oltraman dia tahu...tapi penakut pula sama hujan dan petir..hehheee abanggg2..tak pernah pula dia ultramankan adiknya..
biarpun berbeza perangai tapi ada satu yang dorang minat dan sepakat ni dia..

MINAT YANG SAMA


 dua2 minat angry birds...kalau pegi kedai nampak mainan angri birds..mulalah sepakat "ini chia punya ni abang punya" beli benda yang sama, pastu cakap "kami ambil ayah bayar" kekekekekee maknya ketawa...

 Eirfan dan Chia
anak kesayangan ayah dan mak..biarpun berbeza perangai, bak kata pepatah melayu
air dicincang takkan putus..

P/s: Dalam hal anak2...banyak perkara yang buat kita marah lagi banyak yang buat kita terhibur..



11 ulasan:

ILA HonEyBuNNy berkata...

tersenyum tgk budak2....nakal tapi hati kita terhibur kan...hehe

comel...

Hana Soffelia berkata...

Comelnya Chia.. suka tgk gelagat kanak2 ni. Comel je.

Fatin Mraz berkata...

salam mamachia,
thanx singgah blig saya..
naper x folo sekali..
nway, saya folower 797 disini..

SweetLikeWhat berkata...

comel sangat abang dengan chia...:)

Amirah Adnan berkata...

comelnye.. hehe.. eh kenape dgn hidung eirfan tu kak? mesti jatuh ni..

Mamachia berkata...

ILA-iya doranglah penghibur hati..

Mamachia berkata...

Hana-suka gelagat anak2 iya..apa lagi cepat2..

Mamachia berkata...

Fatin-terimahkasih kak sudah follow juga..

Mamachia berkata...

Sweet-makasih...heehehe

Mamachia berkata...

Amirah-hidung eirfan tumbuh bisul..kata eirfan dia mcm naga bermata 3 hheehehe..

Qaseh Gifts berkata...

comei....