Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Ahad, 5 Jun 2011

SABAR DAN DIAM.


ari ni tak tau nak buat entry apa...sedih, kecewa dan marah..tak taulah beremosi pula...sabar2, sabar SABAR DAN DIAM itu adalah lebih baik.
(GAMBAR DARI C.GOOG)

saya nak minta maaf kepada yang telah mengomen tiga2 entry Tan sebelum ini, kawan2 yang ada komen tu taulah entry mana, tiga2 Tan padam sebab ada yang tersalah sangka, terimah kasih  kepada follower aku yang sudi komen dan bagi respon yang positif dengan entry itu, setiap apa yang tan tulis dalam blog ini adalah kisah yang tidak ada kena mengena langsung atau tidak langsung dengan yang hidup maupun yang telah meninggal. (kalau ada yang terasa minta maaflah  ianya langsung tidak berkaitan dengan sesiapa) 


pas ini Tan nak letaklah kata2 ni dalam semua entry aku..ayat2 tu biasanya kita nampak hanya dalam notis drama2 atau kaca2 TV saja. kali ni korang bole nampak dalam blog Tan juga...nakkk letak di atas lah.. bagi besar2 biar semua nampak.. ok tu saja.


maaf sangat2 sebab komen2 korang semua hilang juga bersama entry itu... sayangkan, sayang betul,... jangan pula korang takut nak komen, bukan sebab komen korang Tan padam entry tu, tidak sekali2, komen kawan2 blog semua yang terbaik dan Tan jadikan pengajaran, cuma ada hal sikit maka Tan PADAM/DELETE.







8 ulasan:

sha a.s berkata...

hurmmm...lama diam akak ni.....kak, ape yg jd...bwk² bsabar k....ade hikmah disebalik semua yg tjadi :)

yatie Awang berkata...

betul ru, sabar dan diam adalah jalan terbaik....

GreenJade berkata...

lame x hapdet..mane menghilang sis? miss u lah

sabar ye sis,ujian & dugaan x pernah berhenti..moga terus tabah & strong yea. Allah bless :)

CintaZulaikha berkata...

berdoa dan berserahlan kpd Tuhan kak, klu ada masalah yg berpanjangan..moga diberi kesembuhan di dalam ati akak..aminn~~

Mamachia berkata...

sha a.s-iya sis lama juga, dugaan betul bagi kak..mcm mau putus asa berblog...tapi kak kuatkan semangat..gitulah kalu hati ada dengki..

rindunya dengan kawan2 blog semua...

Mamachia berkata...

yatie Awang-iya walaupun susah tapi lagi baik dari memburuk2kan orang kan...

Mamachia berkata...

GreenJade-salam sis, miss u juga...adu! rindu dgan kwn2 semua...
ginilah mula2 sibuk dan tertekan dengan orang2 yg bersangka buruk...kemudian rezki dtng dan sibuk pula ame gambar kawen..

iya sis bagi kak Allah sentiasa melihat sapa yg benarkan..jadi sabar sja dan kak rasa tenang sekarng.

Mamachia berkata...

CintaZulaikha-tkasih sis, atas doa dan perhatian, selepas dugaan tu kak sabar, diam dan berdoa..sekarang kak ok.

p/s; orang yg kita x kenali kadang lebih baik dari orang yg kita sangka rapat tapi sanggup melakukan tu dgn kita..