Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Selasa, 10 Mei 2011

TAHNIAH KEPADA PEMENANG GIVEAWAY MAMACHIA.

Terlebih dahulu saya mohon maaf atas kelewatan pemilihan ini, semuanya atas sebab yang tak dapat saya elakan...kebetulan seminggu lalu saya mendapatkan rawatan pakar..tapi syukurlah ari ni kita dapat juga pemenangnya..
pemilihan saya buat dalam bentuk video, ini kali pertama saya masuk video dan
 kali pertama saya belajar2 buat video, jadi korang paham2 sajalah iya haru biru. 
saya harap anda berpuas hati dengan pemilihan yang saya buat,





syukur allhamdullilah selesai sudah contest yang saya buat, saya sanggat2 berterimahkasih kepada anda yang sudi join dan follow saya. memandangkan ini GA saya yang pertama, jadi banyak kesilapan cacat celahnya harap korang maafkanlah iya, selama sebulan banyak juga masalah yang terpaksa dilalui antaranya ialah pembatalan klik HB, saya betul2 kecewa, tapi kena menghormati peraturan, nanti tak pasal2 kena kita.

saat yang anda tunggu2 pemenang yang bertuah itu ialah:

HADIAH UTAMA (SET RANTAI MUTIARA)

dimenangi oleh no 41 MIZA YUSOF.
-----------------------------------------------------

HADIAH SAGUHATI 1

dimenangi oleh no 151 LOVELY.
-------------------------------------------------------

HADIAH SAGUHATI 11

dimenangi oleh no 46 ZUE ANNA LEEYA.
--------------------------------------------------------

TAHNIAH KEPADA YANG BERTUAH

bagi memudahkan urusan penghantaran hadiah sila e-mail ke(email saya: norintan.aa@gmail.com)  dalam 2 minggu ni 
sebab 2 minggu nanti saya berada di luar kawasan(jumpa pakar lagi)
1-alamat anda
2- e-mail anda dan no telepon anda

sekian yang baik itu datang dari Allah yang buruk itu dari saya sendiri.

19 ulasan:

sha a.s berkata...

tahniah kpd semua pemenang!

Lelord berkata...

tahniah yek

kakngah berkata...

tahniah pd semua yg menang...

dilazfamily berkata...

tahniah pada pemenang

Miza Yusof berkata...

TAHNIAH KEPADA SEMUA PEMENANG :)
tahniah juga untuk diri sendiri :)

terima kasih mamachia :)
terujaaaaaaaaaaaaaa :)

Miza dah emailkan detail :)

Mamachia berkata...

tahniah juga kepada yang menang. yang tak menang cuba lagiii..... rezki ada dimana2....
p/s ; wah!! teruja dia..ok sdh email...makasih Miza.

aanie berkata...

tahniah semua pemenang...

lovely berkata...

time kasih mamachia.
nanti saya e.mail ye!!!.

lovely berkata...

lovely dah e.mail dah!!! hihiiii..

ibu_Arifa berkata...

tahniah kpd yang bertuah itu..kakzue..tahniah yer..

Mamachia berkata...

sha a.s/Lelord-bertuah dorangkan..dapat hadiah...

Zue AnnaLeeya berkata...

Alhamdulillah... ader gak rzki saya... tima kasih... nnti sy emel details k... tq..

Mamachia berkata...

kakngah+dilazfamily-tahniah itu mcm hadiah hari ibu..heehee

Mamachia berkata...

aanie-iya tinggal tunggu hadiah dorang ni...

Mamachia berkata...

ibu_Arifa-Tkasih juga sebab sertai, tahniah untuk ibu2 yang menang dan selamat hari ibu.

Mamachia berkata...

ok semua pemenang sudah ada, kak ucap tahniah ,kak pos secepat mungkin k.

Miza Yusof berkata...

salam. mam, miza dah emailkan. kalau tak dapat, cuba mama tengok dalam SPAM .

Ms sunsWeetz berkata...

wow video tu..hehe..ehm unik announcement..mama warna shawl ngn mutiara tu secocok hehe

iduraz berkata...

wah..tahniah pada pemenang!