Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Ahad, 8 Mei 2011

KAHWIN JUGA DIA.


pagi isnin ni saya bangun dengan hari yang ceria dan anak2 yang kencing tilam lagiiiii
hei!! pagi2 buat kerja lagi..., habis tilam aku bau hamis, 
apa nak buat sudah terlajak, sejukke  malam tadik, tak rasa pula aku, 
aku kalau tidur tak sedar diri, tidur mati, letih betul jam 10 malam baru sampai rumah dari kk jalan darat penat betul. lagilah si habby aku yang memandu, ari ni pegi kerja lagi. sian pula penat sungguh dia 
adakah patut pagi tadi aku suruh dia ponteng katanya "tak elok jadi contoh dengan perkerja2".

apa pun jangan lupa serapan pagi iyaa...

 aku pun sebuk juga dengan video untuk pilih pemenang Giveaway mamachia, 
ini terlambat juga, buka aku sengaja lambat2kan tapi kebetulan pula sama dengan appoiment aku dengan doktor, 2minggu nanti kena pegi lagi, jadi ari ni ada masa aku nak buat cepat2 lah, harap anda semua tak marahlah dengan saya  yang ternyata lembab buat kerja..,

 tiba2 ni pula ada sms jemputan kawin wei!! kawan aku nak kawin, syukurlah kawin juga dia. sudah jodohnya kawin pada usia 38 tahun..tak pa masih tak terlambatkan..

18 ulasan:

Eza Ridzwan berkata...

bln 6 nnt penoh dgn jemputan kawen..cuti sekolah kan...adik saya pon nak kawen 29hb nie..heheheeh...

p/s: dah ada pemenang GA?

sha a.s berkata...

jodoh x kira masa kn kak...tu semua kerja Allah :)

rara pinkmafia berkata...

hmm kencing tilam?mst akk tension kan.hehehe.

hmm comel anak akk.wahhh kawen 38.ok lah tu.ketemu jugak jodoh =)

Mamachia berkata...

Eza Ridzwan-iya bulan 6, sibuk dengan jemputan ni..

P/s ari ni nak buat sis..maaflah lambat.

Mamachia berkata...

sha a.s-tulah sabar saja, sampai jodoh tak kemana juga kan sis..

Mamachia berkata...

rara pinkmafia-rara iya dah besar masih terkencing lagi..tak tension mudah saja febreze kan ada (mcm iklan pla) hehee..

GreenJade berkata...

aiyoo siape yg rajin kencing tilam nih sis? sis ke atau budak2 tecit2 tuh? ekekeke

Bigdaddyz berkata...

nak buat cam ner ,nasib badan ...itu nasib baik kawin...ada orang sepanjang hayat pergi rumah org kahwin jer...itu lagi kesian...

Mamachia berkata...

GreenJade-hahahaaa..sis kalau mak budak kencing kena buang tilam tu, tak bole pakai lagi. hehee..habis aku ngan c hubby.

Mamachia berkata...

Bigdaddyz-iya sian juga kan, ni orang skrang,belum abis sekolah sdh nak kahwin..sabarlah habiskan sekolah dulu baru cinta2 dan kahwin.

Sasa Al-Sharif berkata...

dari kk mau balik ke mana? cuti sekolah biasanya ramai yg kawin. haha.. ehem.. dgr kbr kawin ni syok sikit

Citarasa Rinduan berkata...

assalamualikum.
terima kasih mamachia sudi singgah ke blog ayu..

ps:38 MASIH MUDA, mak saudara kawin masa umurnya 42 tahun,,alhamdullilah bahagia..

Mamachia berkata...

Sasa Al-Sharif-Sasa saya orang Lahad datu..iya Sasa syokkkk!!!!... nyesal ko khawin lambat, kalau sudah ada calon kahwin saja Sasa jangan tunggu2 lagi....:-))

Mamachia berkata...

Citarasa Rinduan-wksalam, sama2 juga kita ayu,salam kenalan

P/s.lewat kahwin ada kebaikanya. iyalah dua2 sudah matang jadi tentu tahu tjawab masing2 kan ayu.

munna berkata...

Alhamdulillah dah sampai jodoh ..kahwin juga kan...

Mamachia berkata...

munna-iya kak munna sudah sampai jodohnya,..biar lambatkan kak yang penting kebahagian itu biar selamanya.

Mamachia berkata...

kata orang best juga kahwin lewat, sdh kawin baru bercinta..cinta2 di hari tua..

Mamachia berkata...

moga sahabatku Zuraaidah dan suami bahagia hingga ke anak cucu..amin