Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Sabtu, 7 Mei 2011

BOLEHNYA TERLUPA HARI IBU.


sudah berjam-jam saya tak tulis entry, 


napalah aku ni malaskah? tanya diri sendiri.


tak lah! jawab sendiri juga hehhe pening2 lalat sudah,


pening lalatttt.. sebab baru habis keluar kelinik lepas
masukan kamera dalam hidung...niii tengah 
tengok video cd yg diberi doktor, wei!! nampak semua tahi2 hidung maluuunyaaa nak tenguk.
tenguk sekali lagi oh mak oiiiiii!!!  macam masuk gua hehhehee, gua lubang hidung aku.malu nak tunjuk..
tengok sekali lagi eeih!! macam drama P.Ramlee "sedang lubang hidungmu aku kenali" iakah gitukah ayatnya, lantaklah...


dalam pening2 lalat sempat lagi saya pergi sesi fotografi ratu unduk ngadau di Tanjung Aru. tapi kerana masih rasa ubat bius, saya duduk saja tengok c hubby ambil gambar, sambil tunggu cabutan bertuah, bilalah dapat cabutan bertuah Lumix GF2 (penaja unduk ngadau thn 2011)..hei!!!!! sedihnya, kalau ada cabutan bertuah memang tak pernah bertuah, ini nak mandi air bunga ni..
 tak apalah yang penting saya sudah tahu yang paru2 aku tak ada ketumbuhan..syukur alhamdulillah.


sebelum terlupa, dalam saat terakhir kesibukan saya, saya nak ucap selamat hari ibu buat semua ibu2 yang saya kenali melalui blog ini. yang teramat penting buat mak saya yang sangat saya sayangi, mak mertua yang saya kasihi dan tak lupa juga buat diri saya sendiri (sambil ham! ham!) selamat hari ibu semua.

4 ulasan:

sha a.s berkata...

happy mother's day kak!

Bigdaddyz berkata...

selamat hari ibu2 semua...salam:)

Mamachia berkata...

sha a.s-selamat hari ibu juga sis..moga kita jadi ibu yang baik macam ibu kita.

Mamachia berkata...

Bigdaddyz-selamat hari ibu juga untuk isteri kamu Bigdaddyz.