Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Khamis, 28 April 2011

PERJALANAN PENUH LIKU.

tahlah dua menjak ni tajuk n3 aku lain saja, macam tajuk novel pula. hehheee. awak tau 1 hari kelmarin tak ada internat, tah kenapa macam merajuk saja dengen n3 aku ini

selamat berhari jumaat iya, ari ni entry ringkas saja, sebab  pagi2 ni aku sekeluarga nak pergi jalan jauh, aku ada appointment dengan doktor kat kk. inilah pasal paru-paru aku ni, makin merisaukan c hubby aku..katanya suruh cek semua kenapa tak ada perubahaan hari2 makan ubat, jadi nak jumpa pakar paru-parulah ini kat SMC kk, jauh juga perjalanan ke sana dari tempat aku ini kalau jalan darat agak-agak  6 jam jalan pun bergunung-ganang dan berliku heheheh. Singgah makan, rehat dan tah apa2 sampai pun dalam jam 2 petang, appointment aku jam 6 petang, bolelah rehat kejap di hotel. sebenarnya tengah taip entry ni aku risau juga tahlah apa kata doktor, harap berita yang baik saja, kalau pun tak biarlah berita biasa2 saja. sampai sini sajalah kalau ada salah silap harap dimaafkan, nak jalan jauh ni jadi doakan aku sekeluarga selamat dalam perjalanan dan harapkan jawapan dokter yang baik2 saja hehhee...  

inilah entry paling ringkas aku buat, sudah tu gambar pun tak ada.


8 ulasan:

iduraz berkata...

erm, semoga mamachia tak apa2 dan sihat selalu..:)jgn riso sgt yerk

rara pinkmafia berkata...

kakak take care eh.kami doakan yg terbaek =)

sha a.s berkata...

semoga semuanya selamat, tiada yg x elok terjadi ya kak...amin...

Nurr Kasih berkata...

take care kak. harap semuanya baik2 je :)

Al-Wardah berkata...

Mudah2an kabar baik2 saje bah...

Mamachia berkata...

iduraz-tkasih sis..amin moga gitulah..

Mamachia berkata...

rara-thankz sis rara.. kerana mendoakan akak..

Mamachia berkata...

sha a.s/Nurr kasih/Al-waedah--terimah kasih semua sudi doakan yang terbaik, walaupun kita tak pernah berjumpa..tapi koranglah tempat saya meluahkan masalah , sekali lagi makasih sanggat...