Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Jumaat, 22 April 2011

BAKAL LANGSIR RAYA AKU.



Awal pula?  Puasa pun belum..memandangkan langsir raya saya jahit sendiri setiap tahun..saya biasanya buat persedian membeli kain 4 bulan awal sebelum raya. Jadi beberapa ari ni sibuk pula belek2 kat tenet. Selalunya design saya buat sendiri. Bila nampak tenet ni susah pula nak pilih semuanya cantik2.








 Saya berkenan langsir bawah ni, cantikkan!! Saya nak ubah sikit warna kain, yang gelap tu nak tukar warna biru dan yang cerah tu tukar oren biar ikut tema. Tapi nampa macam guna banyak kain, tambah lagi kat rumah saya ada 2 sliding door.. aduh! kenalah merayu kat tuan bank(hubby).

semua gambar dari google.tq..



11 ulasan:

sha a.s berkata...

Sha suke pic yg ke-3...simple..tp cantik....

GreenJade berkata...

wahhh bagus sis buat psediaan awal2 nih..xde la kelam-kabut n ksiap itu ini dekat2 raya nanti

no.3 santik..sempoi & nmpk kemas :)

QUEENPINK berkata...

salam.

jemput join ga saya.

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/04/queenpink-lucky-follower.html

sha berkata...

wah, cantik tu...

Mamachia berkata...

sha a.s-iya kak suka juga no 3 tu cantik..kak ada buat 2thn lalu..ramai berkenan..

Mamachia berkata...

GreenJade-langsir sja siap awal, yg lain tu kadang lewat juga hehheee.

Mamachia berkata...

QUEENPINK-makasih pelawa kak. moga berjaya.

Mamachia berkata...

sha-tkasih, semua pun cantik kan, buatnya payah juga tu.

HonEyBuNNy berkata...

ila pun berkenan langsir bawah tu...

kebetulan mmg mama nak tempah lgsir untuk raya neh..

nanti nak bgtau mama design ne la...

cantik la..

Mamachia berkata...

HonEyBuNNy-cantikkan honey..kak pun berkenan, bestlah honey main tempah sja. mesti raya nanti rumah honey tambah meria dengan langsir baru..

Mamachia berkata...

langsir ni saya tengok mcm 3 dlm satu, langsir kat bawah tu bole di pakai berasingankan.