Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Selasa, 8 Mac 2011

MEREKA SAHABAT TERBAIKKU.




Hari ni genap sudah 3 minggu saya berdating dengan blog, dan 3 minggu ni juga saya tinggalkan facebook..dan hari ni genap sudah pengikut yang ke100 haii!..sikittnya..tak menggapalahkan yang penting ikhlas..koranglah kawan2 yang paling ikhlas.
  kenapa saya cakap begitu sebabnya dari 223 (catit supaya tak lupa) yang saya follow, hanya korang saja mau follow balik, dan dari semakkan bagi mereka yang mempunyai blogger ramai, tak follow saya balik walaupu saya dah follow. wew3 nangis ni..biasalah orang dah ramai follower manalah nak pandang kita orang baru dan blog bukanya cantikpun.
jadi bolehlah saya katakan follower saya yang ada ni semunya yang ikhlas2 belaka, korang bukan pandang pada cantiknya blog atau pada gaya penulisan yang sesetengah orang heboh2kan tu. saya bukannya pandai menulis, dalan SPM sasterapun cukup makan saja. yang penting bagi saya ialah isi kandungan mahu disampaikan tu saja..dan paling penting juga tentulah persahabatan.
 Terimahkasilah yang teramat sanggat kat korang semua mau bersahabat dengan saya..


kata orang nak bersahabat kenalah menggenali sahabatnya, jadi  
 saya nak perkenalkan diri saya yang sebenar2nya, manalah tahu ada yang terserempak ke..hee bolehlah tegurkan.


Siapa MAMACHIA?










inilah sebenarnya Chia ..... AALEYAH ( LEYAH tapi abangnya panggil CHIA)  dia suka kasi marah abangnya dengan memeluk saya dan cakap "ini Mamachia" sedap pula nama tu..tu yang terlekat dalam Blogku.



nama saya sebenarnya Norintan A.Amier. umur..ini yg aku malas nak bagi tau ramai tak percaya terutamanya kawan FB, nak tahu umur saya, apa kata korang teka, berapa? 
janganlah pula sebab tahu umur saya korang takutlah pula kawan dengan saya, walau dah tua masi boleh terima pendapat orang2 muda 
ada 3 orang anak 2 anak kandung Eirfan dan Aaleyah dan seorng anak angkat  Izan dan suami Bensar maaflah iya, suami saya ni tak suka terlalu ditonjolkan ..kerja saya sebagai seorang surirumah sepenuh masa hehee. tapi dapat gaji bulanan juga tau. merupakan anak ke2 dari 10 orang adikberadik.
 Kepada sapa2 dah jadi follower saya, korang jangan segan2 nak komen, cuma biarlah yang membina, saya ni jenis terbuka juga

Bolehlah panggil saya kak intan, mamachia, jangan panggil nenek tau (walaupun layak jadi nenek) saya belum ada cucu lagi.
Jadi follow saja iya, saya bukan makan orang pun.
kalau korang klik HB dan Nuff  saya klik juga korang punya iklan tau.


Tolong Menolong Membawa Berkat



***kalau nak bole komen***


***kalau suka klik iklan*** 













12 ulasan:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

salam singgah :)

saya nak follow kak Intan juga :)

Meh baca First time menipu

Asri Alam berkata...

aku ada follow balik :). dulu fikir mcm akak jgk. tp skg aku dah faham.

bila update blog dalam sehari orang follow blog dlm anggaran 40-60 orang. aku berfikir blogger yg femes tu mgkn dlm sehari org follow beratus2. mcm mana sempat mau follow balik semua. aku mula fahami diorang

wanythyra. berkata...

laa , tanak panggil nenek . na pangil mama larh . huhuu

chia-chia fashion. berkata...

MAWAR BERDURI-cik mawar, follow makasi kak intan sdh follow juga..salam kenalan.iya.

chia-chia fashion. berkata...

Sasa- awak sudah follow awal..iyaka tak tau pla sooorrryyyy semua. sasa makasi lah bagi tau ,aku ni macam kecewa sudah. mungkin aku ni yang tak sabar kali kan...kena faham ok..makasi Sasa.

chia-chia fashion. berkata...

Wanythyra-iya mama pun sesuai..nenek pun bole bha..hehehee..

Nurr_Rahmah berkata...

pelan2 kak..Insya-Allah nti ramai juga tu. tapi mgkn kena tau selok belok berblog juga. dibandingkan saya lg lama berblog dari akk tp follower gitu2 ja hehe. tak aktif sgt blogwalking. berblog pun cuma utk bkongsi minat. apapun good luck kak.

GREENJADE berkata...

xpe yg penting kite dpt kwn yg ikhlas maaaa..keep it up..Insyallah nnti ramai lah follower tuh :)

yg ramai follower tuh kbanyakan more to nak up kan trafik dorang jek..asal masyukk gitu

egegegege

chia-chia fashion. berkata...

Dik Nurr-tulah kak tak tau selok belok, sekarang dah faham sikit2 makasi . dah bersemanggat balik..ni. good luck juga iya..

chia-chia fashion. berkata...

GreenJade-iya yang penting ikhlas..ramai2 pun kalau tak ikhlas..makasilah iya...ari ini saya dapat pengajaran pentingnya sabar...

orng yg dah ramai follower ni pun...dorang pun perna bersusah paya cam kita lalui ni..

YatieJay berkata...

As salam kak intan....thanks sudi singgah blog saya : )

chia-chia fashion. berkata...

YatieJay-sama2 sis..salam perkenalan iya.