Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Khamis, 31 Mac 2011

LEMAK,LEMAK,LEMAK..



Aduh!!!.. sejak lima minggu berblog ni..berat aku bertambah 1kg..perut pula makin buncit..seluar jeans makin ketat..ukur-ukur di ukur lagi mcm tak percaya,  banyaknya lemakkkk.., pinggang seluar dari saiz 28 ke 32..


tulah mungkin kesan duduk lama depan laptop, sudah tu siap ada minuman, keropok, biskut dan gula-gula kalau tak pun asam-asam. tu baru sebulan, macam manalah kalau setahun. tak bole jadi ni....apa nak buat ni, nak jogging.. beberapa hari ni asyik hujan saja..jogging dalam rumah lahh..
heheee ketawa anak-anak ku "mak buat apa tu" tanya abang Eirfan. tak jadilah..macam mana ni..tolong tolong tolong, macam mana nak buang lemak perut ni....


4 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

tak suke lemak
:(

Mamachia berkata...

Anisa Hang Tuah-patutpun body cantik..kak tak suka, tapi nakbuat camana suka pila dia dengan akak ni..hei!

GreenJade berkata...

xyah joging teruk2 kt luar sis..senamrobik dlm umah pon dh cukop sis..jgn makan slps exercise yea nnti lemak2 bkumpul kembali hehe

Mamachia berkata...

GreenJade-tulahkan asyik kumpul lemak sja..nak buang susah pula..