Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Khamis, 31 Mac 2011

ISLAM DIPERSENDAHKAN..

Hari ni saya betul2 terkejut dengan orang ni (orang ke apa?)begitu sekali menghina islam..dia ingat ugama dia tu hebatkah..tak pun mungkin sudah gila. Masih muda lagi.....tak habis2 buat kecoh dalam Facebook. kalau nak lihat jom korang lihat ini iya. ( tak sanggup aku nak buat n3 )
  http://www.facebook.com/profile.php?id=100002227536150. buka wall nya iya..malas nak tengok..

lepas korang baca aku nak buang n3 ni ok..

6 ulasan:

Nurun berkata...

kak mama, cer cite. cer cite...

Mamachia berkata...

Nurun-malas nak cita bikin panas..klik tu link merah k.

Hanny Esandra berkata...

geram betul la si jasmine nih! kurang ajar betul.. tak respek agama kita.. :(

Mamachia berkata...

Hanny Esandra-tulah tu bikin geram, mungkin dia tak ada agama..kalau dia ada agama dia akan hormat agama ornag lain, sbb dia tak mau agamanya juga diganggu..atau lebih mudah dia ni sudah gila tahap atas.

Cik Nathrah berkata...

dah tgk dah minah ni. memang tak hormat agama islam langsung. kalau ye pon, janganlah kutuk sampai macam tu kan. lagi satu, sy rasa gambar tu bukan gambar dia pon.. tah sape2 dia amik kan. biarlah Allah yg balas nnti :)

Mamachia berkata...

Cik Nathrah-mungkin juga. tak kan berani dia tunjuk gambarnya..biasalah orang pengecut..iya dapat balasanya juga tu kan.