Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Selasa, 29 Mac 2011

BILA MAMA DAN CHIA JADI MODEL.




Hari ini mama dan chia jadi model, c hubby saya teringin mencuba lighting / pencahayaan dalam studio kecil kami. Lama suda c hubby suruh, tapi chia terlalu aktif main,  tak menjadi saja. Asal masuk bilik tu habis lampu kamera ayahnya dia kacau. c hubby jadi malas nak buat. Tapi ari ni bagus pula chia mau bagi kerjasama. Ikut saja apa ayahnya suruh buat.
                     





memandangkan hari ini merupakan hari jadi chia yang 3 tahun . Elok juga ambil gambar chia ada kenangan time umurnya genap 3 tahun..besar suda anak daraku ini, pandai pula posing, lihatlah gelagatnya sama mamanya.





11 ulasan:

♥siEha♥ berkata...

salam kenal n ziarah...
best ade cameraman sndr nie...mcm2 bleh posing..
jom singgah umah kite..

Nurr Kasih berkata...

cantik pic kak..chia pun comel :). bestnya ada studio..lighting2 ni nurr mmg nak belajar juga huhu

GreenJade berkata...

hepi betday Chia..pndai nye posing..dh besar anak dara mama yea..

moga mnjadi anak yg solehah & cemerlang dlm hidup yea..jgn nakal2 tau.. ;)

ibu_Arifa berkata...

happy besday Chia. semoga jadi membesar dengan sihat dan selamat yer sayang.

amboi.. siap ada studio sendiri lagi tu. untung kameraman tu, anak isteri cantik dan comel, pandai pulak beraksi dpn kamera...senang keja.

tia berkata...

comelnyee chiaaa! :))

Mamachia berkata...

siEha-salam kenalan,makasi sudi dtng...suka2 saja. sambil2 belajarkan..

Mamachia berkata...

Nurr Kasih-iya kami belajar juga tu..kat YouTube banyak..

Mamachia berkata...

GreenJade-makasi, amin...moga2 lah anak2 kita jadi terbaik dunia akhiratkan sis.

Mamachia berkata...

ibu_Arifa-makasih juga..camana Dalila sdh sihat?...tulah harapan kita agar anak2 kita sihat2 sja kan..
pening juga tu sis.. taulah anak2 ni susah nak duduk diam.

Mamachia berkata...

tia-makasih tia.

eB ezrin berkata...

suker3.. :)