Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Ahad, 13 Mac 2011

KASUT LAMAKU..







Ari ahad ini tak ada buat apa2 jadi rajin pula aku pegi kemas almari kasut, terjumpa pula kasut lama ku. Hei! gembira macam dapat kasut baru..padahal kasut lama..Beli ari tu nak pakai time raya puasa tahun lalu...konon nak bergaya lah dengan kasut  tumit tinggi 4 inci, paham2 sajalah orang pendik ini nak juga nampak tinggi, tapi terpaksa pakai kasut 2 inci saja...sbb masa tu chia kecil lagi, asyik nak dukung saja....sapa sanggup pakai kasut 4 inci sambil dukung anak. tak rela aku..

nasib baiklah kasut, kau kulit  kalau tidak berkarat lah jawabnya..jadi ari rabu ni bersiaplah kau akan ku bagi cium kau dengan bau tanah, lama sudah kau rehat. Tak apalah kan kita pergi majlis kawin kazen c.hubby bergaya sakan kita iya.




10 ulasan:

GreenJade berkata...

pndai mamachia jaga..cantik molek lg kasut tuh

sakan lah melaram high heel pasni ye maa..hati2 jgn tergelincir yea hehe

MamaChia berkata...

GreenJade-heheee..iya tulah bergaya punya pasal. malunya kalau tergelincir..

Cempaka Biru berkata...

4 inci!!!! Tingginye mama.... paling sanggup pun kalau cik nak pakai 2 inci, itupun dah nak terketaq lutut ni....

Beauty is Pain & PAID...

wanythyra. berkata...

pandai mama jaga kasut , nampk baru seyh :)

Nurr Kasih berkata...

wah bergaya la kakak nanti pakai high heel 4inci d tmpt org kawin :D..hati2 masa berjalan tu kak..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ berkata...

as salam, akak walaupun dah lama tapi nampak macam baru jer kasut tueee...cantik ler kasut tue.

MamaChia berkata...

Cempaka Biru-itulah tu..mama ni buang tebiat...kalau pakai kasut cam gini mama banyak duduk ...jadi mama pakai time gi tempat kawin..hhehee

MamaChia berkata...

wanythyra-nampak barukan apa tidaknya lama dalam kotak masi bau kedai lgi.

MamaChia berkata...

Nurr Kasih-makasi dik mesti hati2 malu nanti heheheee..

MamaChia berkata...

BSB-wksalam, makasi..iya cantikkan, beli time raya kebetulan ada sale..akak suka sebab selesa dipakai..tak panas..