Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Khamis, 24 Mac 2011

CUBAAN NEKAD MEMBUNUH DIRI DI KB MALL

kelmarin  pada 24 mac kita dikejutkan dengan kejadian bunuh diri seorang perempuan yang nekad terjun dari bumbung bangunan atas KB Mall, Kota Bharu Kelantan..
lihatlah video yang saya ambil dari youtube; tq videonya.
http://www.youtube.com/watch?v=0Ij66lQSl1E 


tahniah kepada si baju oran yang menjadi sang hero penyelamat.


walaupun terjatuh tapi terselamat dengan tilam.


apakah puncahnya sehingga sanggup membunuh diri?
ada hura2 mengatakan yang dia tengah mengandung hei!! ada2 saja ...
harap ia sedar atas perbuatannya  itu...
dan kepada adik2 jangan tiru perbuatan ini ..apa pun masalah kenalah hadapi dengan fikiran yang tabah dan jangan ambil jalan mudah dan menyusakan orang ok.

kepada adik2 yang gagal SPM..peluang masih terbuka luas jadi berusahalah lagi dan lagi.







20 ulasan:

MamaEma berkata...

nasib baik selamat...

tekanan perasaan mengatasi segala-galanya...

Mamachia berkata...

MamaEma-tulah nasib baik kan... kena belajar atasi tekanan..

Dunia ini semakin singkat bagi yang tak tahu menghargai pemberianNYA.

cik ayin berkata...

banyak2 la mengucap :)

AngahSayang2314 berkata...

ari nie kecuh betul kisah nie kan??

nora berkata...

baca metro, kononnya ada masalah cinta
CINTA GILA betulni

ENTRY HOT : Beku

Mamachia berkata...

cik ayin-kalau sdh bunuh diri tu mana ada masa nak mengucap sis...alamat mati katak....

kata orang ;orang yang mati bunuh diri tak diterima bumi..betukah?

Mamachia berkata...

AngahSayang2314-iya sis kecuh ..dengarnya habis new kena beli hehehee..


Benda2 yang pelik itu yang orang suka dengar kan...

Mamachia berkata...

nora-heheeee CINTA GILA..sama pla kisah budak cina yang mati terjun dari bangunan sekolah ..itukan.


terkadang AKAL mati kerna kuatnya kuasa CINTA.

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata...

ni namanye x pikir scara matang tp kontang..
aihhh mcm2 ada dalam dunia skrg ni kan mama.. ;)

Nurr Kasih berkata...

Subhanallah..beginilah jadinya bila meletakkan cinta manusia adalah segalanya, sedangan ada lagi cinta yang lebih agung dan hakiki.

belum terlambat utk adik ni kembali padaNYA. Kita doakan kan kak :D

Eel berkata...

malaysia dah nak ikut trend jepun dah ni.. huhu

Sasa Al-Sharif berkata...

sah kurang ilmu agama

Farhan Zulhusmi berkata...

yaAllah......
nauzubillah...dijauhakan......

Mamachia berkata...

P.i.n.K.y MoMMa-iya sis, singkat sangat fikiran .. bukanya budak2pun ..

Mamachia berkata...

Nurr Kasih-gitulah jika terlupa pada penciptanya.....

Mamachia berkata...

Eel-kalilahkan,..entahlah susah nak cakap..

Mamachia berkata...

Farhan Zulhusmi-farhan jauhkan lah dari terulang kejadian itu kan..menakutkan.

Mamachia berkata...

Sasa-mmg sah sudah..tak dinapikan...

Cik Eliza berkata...

hai yaaa!

macam-macam la,,,

huhuhu!


dunia-dunia~

Mamachia berkata...

Cik Eliza-tu lah dunia, mcm ada heheeee..