Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Khamis, 24 Mac 2011

HEADER AKU YANG MELETOP.


Header Meletup!!!



Meletop ke?..makasilah pada yang memuji..tak perasan pula..hinggalah ada yang puji iris mata bak nilam, ada juga yang suka rama2 tu..tak kurang yang terkejut..masuk2 blog aku..tiba2 muncul muka besar aku..besarkannn!!.. sampai nampak bulu roma, dan jerawat, malunya aku ..heheee, naib baik tak senyum kalau tak nampak tahi gigi..
apa2 pun makasihlah iya, akan ku simpan header ni sampai hujung tahun. ... tapi yang paling aku banggakan ada sorang pelawat yang fames juga dalam dunia blog ni (tak nak sebutlah nama dia) nak tukar header dia bila nampak header aku....hai!! terharu betul aku, atas pujian korang. 
blog aku ni banyak kekuranganya, hanya header ini saja jadi penyeri.  sebenarnya header ni biasa saja, cuma mungkin kerana terlebih besarnya tu kot..
mudah saja nak buat tu, korang pun boleh buat. Gini sajalah memandangkan aku tak tau nak buat tutorial apa kata aku kongis2lah dengan korang camana aku buat header aku ni. tunggu sambungan N3..tak muat nak buat  kat cini...


10 ulasan:

mizzapple berkata...

terbaik la mamachia. :)

Cik Mimie berkata...

wow...cantiknya mamachia...

Nurr Kasih berkata...

header besar dan mmg meletup la kak :D

Hanny Esandra berkata...

cantikla mamachia...

GreenJade berkata...

mmg malatop header nye sis..1st time saye terjah..tertarik sgguh dgn rama2 tuh hehehe

Mamachia berkata...

mizzapple-makasih sis..

Mamachia berkata...

Cik Mimie-terimahkasih iya mimie..mimie pun cantik juga..

Mamachia berkata...

Nurr Kasih-makasih sis..header meletup tak apa..jangan akak yg meletup..hehehee..sihat ke sis..

Mamachia berkata...

Hanny Esandra-tq tq...Hanny pun cantik juga.

Mamachia berkata...

GreenJade-iya akak suka rama2, tu yg letak rama2 kat muka hehehee.