Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Rabu, 16 Februari 2011




tengok kat pizza ni ..ngalir air liur..30% lagi tu, adeh.mana nak cari ni .kat LD tak dah kedai pizza

nak gi tawau ..baru ja pegi ..alamat makan pizza india lah aku..pizza india pun tak tau ..tuu roti

canai..heheeee

nasib ba saya tak ngandung ..kalau tidak para..ingat masa menggandung dulu ,makanan ni lah 

antara yang disuka, tu pun kebetulan tinggal kat kuantan..merasalah juga pizza.

napalah ari ni saya asyik bertembung ngan iklan ni kat blog korang.




TAMAN PERMAINAN ADAKAH TEMPAT SELAMAT


Sebut ja gi taman ..berlarian kesukaan abang dan chai..sukaaa ..Saya pla yang tak suka..napa tak nya

tekejar sana sini..risau anak terjatu kat jongkat-jonkit tu..dahlah skrunya longgar..pas satu permainan kelain

pula..tak penat..saya yang kepenatan..tak macam kita zaman kanak2 dulu..bebas bermain tak paya mak

bapa jaga..mainlah kemana pun tak paya mak bapa risau..kadang tu balik hingga kepetang..puas

bermain..Tak macam sekarang ..banyak kes2 culik..masi  juga berleluasa ..risau kita mak bapa..anak2 depan

mata tetiba hilang. Tulah kadang kesian pula kat anak2 aku asyik tekurung kat dalam rumah. Halaman umah

kannya ada taman pun..setakat bunga dalam pasu tu adalah..






Chia main apa tu..tu mainan orang dewasa ..taklah chia pun bole.




nak bergambar ni..tapi nak juga atas sikal tu..




lompat guna kaki kan guna tangan ...abang.




mak juga yang jadi tukang buai..buai laju2 mak




2 ulasan:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata...

sis..meh la join my GA..xde sempadan umur pun..jom la jom la..join eh =)

MamaChia berkata...

iya sis anti kak join...sibuk buat blog x siap2..