Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Rabu, 19 September 2012

KEMANA MENGHILANG KAK?


 Asallamualaikum semua,...

Tak tahu mcm mana nak mula, nak tulis n3 pun macam kekok..lama sangat tak jenguk blog kak yang makin bersawang dan behabuk...nak bernafas pun susah hihiiii...terlebih dulu kak ucapkan terima kasih pada kawan2 blog yang masi menunggu kak aktif semula berblog...ada yang hantar massage juga t.kasih sangat...sebenarnya kak masi juga jenguk2 kat cini cuma tak tulis n3..
ada yang tanyak kak kenapa tak aktif berblog...sebenarnya, lepas merawat hati kak yang luka oleh mulut jahat orang kak berhenti langsung berblog dan berfacebook...kak fokus pada aktiviti lain.





Tapi tak rugi rasanya kak berehat ....sambil2 bergiat pula dengan jualan SNE Beutskin Essence ( tu yang buat Adira putih gebu)...heboh sekarang dimana2...jadi kenalah buat blog khas, tak mahu menggangu blog ni..jom jenguk KATALOG SNE (mamachia)... kak pun tengah pakai juga produknya..dan kak bercadang nak jual tudung juga, mungkin masa terdekat bersama biog ini. Jomlah... jenguk2 pun x pee...

Dan juga kak tengah buat blog bersama hubby ..aalah saja buat blog photographe, edit2 gambar dan citalah sikit2 tentang gambar tu...nak simpan hasil tangan konon....bila siap antik kak buat n3 cni

Jadi kak tak hilangggg pun....saja menyibukkan diri, syukur semunya berjalan lancar....moga lebih dipermudahkan...amin


Salam sayang semua...Insyallah kak akan aktif semula.



7 ulasan:

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A berkata...

itulah...tunggu tunggu lama jugak akak tak hupdate...last sekali cerita pasal NESCAFE tu jer yang saya ingat...tertanya tanya jugak akak ke mana? hu hu hu...pas ni jangan merajuk lagi kak ek?

Akak Kembang berkata...

Sungguh! Rindu ngan akak...

Akak Kembang berkata...

akak...tak blh bukak blog tu

chia-chia fashion. berkata...

http://aaleyahcollection.blogspot.com/

Link ke katalog SNE

Jahirah berkata...

owh ptt la lama menghilang...:)

Nurr_Rahmah berkata...

lama tunggu kakak update :). nanti bagi link blog photography akak ye. nak follow he. all the best kak.

GREENJADE berkata...

uikh lama betul menghilang ni sis..almost a year gitu...miss u lah

wahh makin bz akak kite stang ni ya..