Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Isnin, 18 Julai 2011

KURSUS SOLEKAN PENGANTIN PT 2

pada sebelah petangnya jam 2ptg..selepas mamang makanlah tu..letih tau..rupanya menyolek pengantin ni memang meletihkan tu baru makeup belum lagi sanggul dan pakaian..ada hati juga nak solek pengantin hehhee..
Memandangkan Beby ada pengambaran, masalah pula cari model nasib baik ada model kat citu bawa kawannya..dialah yang sudi jadi model Tan..tiba2 Azwa minta semua pelajar bertukar2 model..iyalah mana ada mak andam yang solek pengantin sama sajakan..jadi mau tidak mau kena tukar2 model..acilakan. kali ni tan kena dengan model baru namanya IVY CLARA.. cantik namanya macam nama model tekenal pulakan..orangnya pun cantik...tengoklah gambar bawa ni. dan kursus habis jam 4 petang, syukur semua ok saja, Azwa rupanya tegas juga, tak pasal2 kalau salah kena cuci dan makeup sekali lagi, nasib baik Tan tak kena..apa2 pun makasilah denga Azwa sudi turunkan ilmu...oklah jum tengok gambar antarnya gambar ihsan Azwa...


IVY CLARA..Selepas (cari pic sebelum)

ada gaya model pengantin...suka ivy.

matanya pun cantik..susah juga masa pasang bulu mata
sebab mata sepet..tapi tengoklah lepas pakai
nampak besar matanya..mungkin sebeb pemilihan bulu mata palsu tu kot.

suka ivy minta gambar lagi..anti kak uplod lebihnya di FB iya..

sempat juga posing ngan Tan..baru kenal tapi mesra gitu..

ini gambar dari Azwa..pinjam iya.

aku kat belakang tu tengelam.. lupa pakai kasut tinggi.
tu yang tak nampak.

gambar ramai2.. gambar tak jelas Tan tu tengah2..
baru perasan Azwa tak ada pula..

14 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

cantik cantik. kita ni bape kali dh bljr tp tk reti gak..hikhik

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Mmg cantik makeup tu..model nye pun cun juga.. ;)

munna berkata...

cantik warna lipstick sesuai dgn model yg cantik...

Nurr Kasih berkata...

kakak ikut kelas suda..lps ni bole jd jurusolek kan :). good luck kak..

Mamachia berkata...

MrS.F!zA-nampak fiza cam pandai solek..cantik saja muka fiza..tu pandai tapi diam2..tq komen..

Mamachia berkata...

LiLy-iyakan modelnya pun cantik senang nak solek..muka dia bersih..

Mamachia berkata...

munna-lipstick kena warna lembut..kak pun suka warnanya sesuai tuk pengantin..

Mamachia berkata...

Nurr Kasih-tkasih sis..iya belum lagi ni..banyak lagi mau dibelajar..

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ berkata...

mama... cntiknyerr ;)

bole la makeover cik bunga, heheh


Alhamdulillah... atas sokongan rakan blogger, cintabungablogspot is BACK to normal! Jom skodeng gambar untuk lepaskan rindu, heheheh :)

anismelon berkata...

akak memang minat ke??cantik cantik..:)

Alin Marlini berkata...

kalau dah minat...lama2 blh buat sekelip mata jek

Mamachia berkata...

cintabunga-boleee bah, sudah mang cantik pun.

Mamachia berkata...

anis- kak mang minat bab pompuan ni hehhee.

Mamachia berkata...

Alin- betul tu, ni baru belajar keras tangan lagi hehehee