Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Khamis, 9 Jun 2011

MENARI, MENYANYI DAN BELAJAR.


Best juga video2 ni berkesan dengan anak2 aku Eirfan dan Chia..sekarang bole baca A hingga Z walaupun belum masuk tadika..juga bole baca 1 hingga 10 dengan baik..sekarang mereka juga belajar Alif, Baa, Taa dengan video ni pula sudah bole hingga habis cuma sebutan tak betul lagi... Jadi bila tan berblog sambil-sambil tu pasang lagu inilah... anak2 dengar dan ikut sambil menari seronokk tengok..
kadang anak2 suka belajar dengan cara mereka sendiri...tan tak suka lah nak paksa2, biar dorang belajar sambil nyanyi...mana tau ada bakat nyanyi juga heheee...


12 ulasan:

redzwanie redzmann berkata...

klo ade nyanyi2 nie sng ckit nk msuk..hhehehe

=)

k a k L a m p berkata...

hahaha kdg2 kite nampak small matter jerk mende ni. tp effect die owsem kan..

munna berkata...

anak munna pun suka tgk video2 mcm ni... sambil nyanyi diaorg mengingat....

Mamachia berkata...

redzwanie-iya kan seronok, terutama anak2 suka dorang..

Mamachia berkata...

kakLamp-tak macam kita dulu2, belajar kena senyap..sapa bising kena mara hehee..

Mamachia berkata...

munna-iyakan munna, kuat juga kesannya,tapi habis riuh rumah 2 orang mcm ada 10 orng kat rumah..:D

Mamachia berkata...

ada siapa2 nak bagi idea..video apa yg bagus tuk belajar Alif, Baa,Taa yang ada sekali dengan huruf jawinya? kalau ada tolong kongsi iya..tq

Amirah Adnan berkata...

salah satu bentuk pembelajaran yg effective lagi active kak.. hehe

*Miss Syahnia* berkata...

kita yg besar pun terhiburkan
tgk video kanak2 camgini..hihi

Mamachia berkata...

Amirah Adnan-iya sis sangat berkesan...

Mamachia berkata...

Miss Syahnia-samalah kita pun cam nak menyanyi dan menari...lagi tengok kakak dlm video tu comel..

vampire's lovex berkata...

hehehe belajar sambil berseronok kan