Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Sabtu, 14 Mei 2011

RISAU NAK PERGI KL.


Risau pula aku mau pegi KL cuti2 ni. ialah kat FB cerita pasal tu, kat TV cerita tu juga, Akhbar2 pun cita itu2 juga, bila tengok gambar lagilah risau.
terpaksahlah aku batal niat pergi KL, biar selesai dulu,
 tapi sampai bilalah nak selesai?
 sampai tertangkap c setan tu..harap2 cepatlah ditangkap.
 kalau tangkap terus bunuh saja bikin hidup kita tak aman..
lagilah korang yang tinggal kat KL..risaukan? aku jauh kat cini risau tau 
dengan orang gila ni..


kenapalah ada orang tak berperikemanusiaan sanggup buat benda ni. 
Teringat pula aku dengan jiran aku yang meninggal disimba asid oleh suaminya sendiri, 
puncanya sebab c suami cemburu dengan isterinya.
 sian masa dimandikan jenazahnya berlumuran darah, 
sebab paru2 dan organ dalaman hancur. 
itu cita dulu, sekarang lagilah  ngeri
simba asid dengan orang yang tak ada kena mengena
tak patut betul.
|
ngeri aku baca etikal tentang mangsa simba asid,
 macam tak sanggup pula nak uplod gambar dorang, sedih betul
muka c setan ni aku keluarkan, sebenarnya aku harap2 lah orang ni ditangkap cepat,
 jadi mungkin eloklah kita sebar2kan kat FBkah, Blogkah muka setan ni, 
biar semua orang tahu dan berhati2 dan lagi cepat ditangkap. aku tak ada tips nak bagi,
 cuma pesan aku korang berhati2lah iya dan jangan jalan sorang2.




3 ulasan:

Sasa Al-Sharif berkata...

entah apa motifnya. orang mcm tu mmg tiada sifat manusia suda. setan bertopeng manusia

Mamachia berkata...

Sasa Al-Sharif-iya Sasakan bikin takut, tak tau motifnya itu sebabnya dia tak dapat ditangkapkan. harap dia ditangkap cepattt.., jangan sampai dia pindah tempat lain pulakan......

FarahCotton Closet berkata...

tan, kalau difikirkan sangat boleh sakit jantung dibuatnya, apa yg perlu kita buat cuma kurangkan aktiviti luar (tempat awam), dan sentiasa berhati-hati.