Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Khamis, 5 Mei 2011

RINDUNYA,TAPI TERPAKSA JUGA.


ari ini aku dan c hubby pergi kk untuk rawatan susulan aku, tinggalkan anak2 aku Eirfan dan Chia dengan neneknya. Rindunyyaaa anak2 akuuu... nak  telefon sudah tidur dorang tengok jam10.44, lambat perjalanan tadi.

nak bawa sian pula dengan dorang, ialah nak dapatkan rawatan pakar ni ambi masa lama pergi sana, pergi sini, letih  tau apalagi budak2, sian dengan dorang...takpalah sayang anti mama belikan mainan. tadi sebelum jalan eirfan pesan "mama ayah beli keta (kereta) chia beli patung pompuan (patung2 pink)"


tinggallah kami berdua, best juga iya lahhh... lama tak jalan berdua sambil pegang2 tangan teringat pula masa bercinta dulu heheheeee..., menjeling pula petugas kat kaunter hotel ni, napa jeless kaaa? ..alah kami ni suami isteri tak salah pun pegang tangan ketat2 sambil kepit2.

ini saja n3 ringkas aku, letih sunggu perjalanan 6 jam tadi, jari aku pun tak larat nak taip..otak aku lagilah beku. Tambah lagi  hujan di kk ni, membuat mataku terpejammmm tidurrrrrr zzzzzzzzzz.


2 ulasan:

♥MiZz-siHa♥ berkata...

xpe..ddk ngan nenek elok2 yea..

Mamachia berkata...

siHa-tu budak2 ni dua orang saja, riuh umah nenek dengan kenakalan dorang...heheee