Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Isnin, 2 Mei 2011

NAK KLIK HB TAK JADI, SEDIHNYA!!!


Pagi ni tengah follow blog korang sambil tulis nama dan blog peserta Giveaway mamachia yang hampir mencecah 170 orang...tiba2 aku dikejutkan dengan cerita kawan(tak mahu dihebahkan)  dalam FB. katanya salah aku buat klik2 HB sesuka hati, sebab munasabanya ialah HB itu iklan bukan untuk suka2 klik, iya ka? ia dianggap sebagai click fraud... jadi takut aku betulkah? sungguh aku tak tahu, aku ingat nak buat lagi GA dengan klik2 HB atau Nuff lagi mudah tak perlu pegi2 pos.

Tapi rupanya cam gini, katanya iklan itu dibuat untuk orang lihat iklan dan duit diberi pada tuan punya blog tempat korang lihat iklan tu...betul juga. jadi kalau diketahui aku klik suka2 HB korang memang tak akan dapat walau sesenpun. iya betul aku tak tau ni seingatku kalau aku jentik HB terus dapat, rupanya tak.

Maaflah kat HB juga kepada peserta GA saya, maaf sanggat2 tak terhingga, sedih tau rasanya macam aku tipu korang pula. aku betul2  takut bila dia suruh aku lihat N3 ini walaupun ini amaran untuk nuff, tapi kesnya sama. kerana takut blog aku kena ban aku batalkan hadiah pemenang suka2 klik HB dalam Giveaway aku ini..sedih weiii..

18 ulasan:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ berkata...

mama.... ayu gitu, sejuk je mate memandang :)

Maxis dah cuakkk! hahah

sha a.s berkata...

nice pic!

iLa suHaiLa berkata...

saba jer la Mamachia..kite tak tahu tak pe..bukan sngaja

CikHaniBhulat berkata...

cantik =)

Ms sunsWeetz berkata...

wat hadiah len mama hehehe=)

Mamachia berkata...

cik bunga-heheee ayuka. awakpun ayu juga. ni tengah sedih..

Mamachia berkata...

sha a.s-makasih sis, tu muka puti melepak kak guna krim kryolan..cam tebal ja kak pakai..

HonEyBuNNy berkata...

mama cantikkk...

suka tengok...;-)

GreenJade berkata...

takpe sis jgn cedih2..lg pon sis tak tau cara tuh x betul..bak kate learn fm mistakes gitu

ceria2 yeah bah..mwahhh!!

Mamachia berkata...

iLa suHaiLa-iya sis, baru saja kak dgn seronoknya tambah 7 klik hb, tiba2 terbaca n3 orng, takut tau..anti blog aku kena ben...

Mamachia berkata...

CikHaniBhulat-terimakasih sis..kita semua dicipta dengan kecantikan masing2..awak pun cantik juga, cuma kadang mata menilai sebaliknya.

Mamachia berkata...

Ms sunsWeetz-hadiah lain, masa sdh suntuk tak sempat nak beli..anti kak buat GA lainlah iya...jgn lupa join k.

Mamachia berkata...

HonEyBuNNy-suka iya, makasihlah sis..

Mamachia berkata...

GreenJade-iya sis nak buat cammana..nasib baik kak tahu awal..mcm manalah kalau sdh pilih pemenangnya.tiba2 x jadi tentu harukan. ini jadi pengajaran buat kak..

Fiza Ibrahim Apani berkata...

nice picture..ske3

Mamachia berkata...

Fiza-tkasih, belajar2 ni jadi model sendiri heheee jimat kos..

nadia berkata...

mamachia,
tq utk link ke blog nadia! ;)
terharu tibe2, tq mamacia! ;))

Mamachia berkata...

nadia-sama2 juga nadia, salam kenalan iya.