Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Selasa, 17 Mei 2011

KASUT KAMI SAMA


ari tu tan mau ilangkan kerisauan jadi pegi denga c hubby shoping center, konon mau cuci mata saja, tapi lain jadinya terserempak tan dengan sale ni, hei!!!.. tahulah perempuan  bukan tengok2 lagi berapa % salenya terus tengok betapa cantik kasut2 tu rambanggg mata betulll.
masuk2 tu senyum memanjang, wah murahhhhhh.... betulkah murah? cam tak penting sudah soalan tu heheehe. apa lagi terus tan cuba beberapa pasang, cuba tu bukang alang2 terus jalan2 keliling dalam kedai tu, nak cuba selesakah tidak...
rupanya bukan aku saja, mina korea tu.. tu yang tengah tengok gelagat aku tu malu pula aku, teroverkah aku? rupanya dia pun berkenan denga kasut yang tan cuba ohhh gituuu... takpa kalau berkenan ambilah biar sama tak pa bukan sama tempat pun ko di korea aku di msia..lagipun tu duit ko juga.
tengok cantikannn.., berkenan semuanya tan suka yang merah tu, pui!!! kalau tan pakai tu orang mesti ingat dari belakang redmummy hehe..perasan jau panggang dari aku. panas!!!...
kerana ilangkan gian tan cuba semua kat kedai tu, taklah semua, wei banyak tu...tapi kerana berkenan semua pening pula nak beli mana satu, c hubby aku pun bersuara "cepatlah mau tutup kedai sudah ni"
tak ingat pula yang aritu shoping malam..hehhee biasalahkan dalam kedai mana tau siang ker malam ker..
akhirnya terpilihlah yang ini cantikan, nak pakai raya konon, tan suka sebab selesa kat kaki aku, warnanya pun sesuai semua warna baju, tapi apa pula warna baju aku raya tahun ni iya?
 masa tan bayar kat kauter tu amoi tu cakap yang mina korea tu pun beli kasut yang sama (saiz x sama tau). 
keluar kedai tan jalan berlenggan-lenggok dengan kasut baru aku, dengan beg yang muat kasut yang cantik lagi menawan, manakala beg duit aku berkurangan lagi dengan duit rm92.00..aduh!!!

21 ulasan:

EZAN IDMA berkata...

waaaa. lame tak soppin! sob sob

Risnayati Lammu berkata...

beznya klo ada sale!!!!
inna pn rambang mata jadinya...hehe!

Axie04 berkata...

ALA... NAK BELI KASUT JUGAK

rara pinkmafia berkata...

rara pun terjebak jugak ritu kat vincci,haih~

Hanny Esandra berkata...

yg hitam tu saya dah cuba.. tapi sayangnya tak ada size kakiku yg comel ni.. tak ada size 3.. :-( yang lain ada..

*Miss Syahnia* berkata...

ha jtuh cinta ngan kasut merah tu..

skang harus ain cari kasut utk raya ;)

Mamachia berkata...

EZAN IDMA-na sopping jangan tak sopping heheee..

Mamachia berkata...

impian Ezan kan warna merah, mesti pilih merah tukannn...

Mamachia berkata...

Risnayati Lammu-iya kan beza, masa tulah ramai orang rebut2 kita pun mau juga hehheee. lagipun masa tulah best shoppingkan.

Mamachia berkata...

Axieo4-heheheee terpengaru sudah, beli2 cepat..

Mamachia berkata...

sis kat KL best musim cuti sale sana sini, sudh tu banyak pilihan tak macam kat cini sob sob..

Mamachia berkata...

rara pinkmafia-terjebak juga, mesti ada satu dirembatkan...bikin geramkan sis, pegi2 tengok akhirnya terbeli jga..

Mamachia berkata...

Hanny Esandra- aei!!! saiz kaki kecinyaaa sis, saiz kak 4 senang dapat.
duitnya saja susah dapat hehhee..

Mamachia berkata...

Hanny lamanya tak dengar suara, macam sja ble dgr suara. rindu pula kak, apa kabar bukunya?

Mamachia berkata...

Miss Syahnia-cantikan merah tu kak pun suka.. orang muda sesuai tu, kak yg sdh tua ni takut anti apa pula orang kata terlebih sudah.

sha a.s berkata...

Sha pn suke Vincci..tp kena cr yg betul2 comfy..kalau x, sakit kaki :)

Mamachia berkata...

sha a.s- iya kena cari yg selesa di kaki, kalau kak cuba kasut tu, kak pakai jalan ulang alik dlm kedai, orng pun heran heheh..

Alin Marlini berkata...

cantiknyer.....Vincci mana ni Mamachia...

アヌム ちゃん berkata...

Salam. singgah sini~ Nice blog :)
Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)

Mamachia berkata...

Alin Marlini- ini kat Kota Kinabalu sabah, heheee..kat sabah ni susah cari kedai Vincci.

Mamachia berkata...

arigatou juga.. tkasih anti saya visit dan follow terus..hehehe

P/s; salam persahabatan.