Mereka dah jadi sahabatku,anda bila lagi?

SEMUA N3 YANG SAYA TULIS TIDAK ADA BERKAITAN LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG DENGAN YANG HIDUP MAUPUN YANG TELAH MENINGGAL.
SEMUA GAMBAR ATAS NAMA MAMACHIA ADALAH HAK MILIK PERSENDIRIAN TIDAK BOLEH DICOPY

Jumaat, 11 Februari 2011

-tabik dan makasi ngan suami yang bertungkus lumus beberapa ari ni menyediakan blog sya..cantik kan.yg sya buat hanya mcatit sja..hehee.
-tuk blog saya yg pertama ni saya nak perkenalkan keluarga sya..tak lah ramai tapi riu jga rumah dibuatnya..
                                                                       
                                                          (m.airil eirfan 4thn)
-c abang ni mang cam, gitu malu2 nak bergambar.minat kat ultraman siap mimpi lawan raksakse..

(aaleyah batrisyia 3thn)

-chia anak perempuan saya ..suka sangat posing..kalo pasal bersolek tak mau tinggal nak juga..
-izan anti bila saya cerita tentang dia saya bagi gambar iya..
-hubby saya pla..tak nak di dikeluarkan gambar..tapi anti korang tengok juga..

-cuma ada 2 orng anak kata orang,  heh ni pun..susah nak dapat syukurlah ada ..10 thn baru dapat, tu yg kecik2 tu mak dan ayahnya dah sakit2 badan mengejar dorng..aktif sangat. Bukan soal berapa banyak anak, yang penting semua sihat dan gumbira..kan.

Tiada ulasan: